Радянське минуле та економічна криза довго впливали на поведінку учасників б'юті ринку. Залізна завіса впала, але разом з нею зникли і гроші. Буремні 90-ті роки породили сотні надзвичайно дорогих салонів краси, в яких обслуговувались дружини та подруги чоловіків з кримінальних угрупувань. Вони зазвичай платили купюрами по сто долларів. Так з'явились депозитні рахунки, клубні картки, программи лояльності і тд. Потроху і самі чоловіки звикли відвідувати ці заклади. Високу вартість потрібно було чимось компенсувати, а західні стандарти сервісу тільки і чекали свого українського часу. Підприємці почали массово скуповувати технології, навчання, спеціалістів, косметику, інструменти та інше. Ринок значно збільшився. Якісні послуги стали більш доступними, бізнес системним, малі домашні господарства інвестували заощадження у франшизи мережевих салонів. Чоловіки з радістю обслуговувались в таких мережах або в експресс-перукарнях. Після подій 14 року в Україні стрімко знизилась долларова вартість послуг і товарів на ринку. Мережі массово зачиняли свої філіали, зарплата перукарів впала втричі, а про грумінг не було й мови - в країні війна.