
Діяльність, спрямована на досягнення цілей підприємств, установ, організацій шляхом формування попиту та максимального задоволення потреб споживачів.
Планування і здійснення всебічної діяльності, пов'язаної з товаром, з метою здійснення оптимального впливу на споживача для забезпечення максимального споживання за оптимальної ціни та одержання в результаті цього довгострокового прибутку.
Діяльність щодо забезпечення наявності потрібних товарів і послуг для потрібної аудиторії, у потрібному місці, в потрібний час і за ціною, яка підходить, при здійсненні необхідної комунікації.

Пітер Дойль

Мода = группа + індивідуальність
Робіть те, що можна продати, а не те, що можна зробити.
Назначайте ціну, яку заплатить ринок, а не орієнтуйтесь на собівартість.


Дайте можливість покупцю купувати, поставте товар на полицю.
Знівелюйте роль конкурентів
Сформуйте відносини не тільки зі споживачами, а й з суспільством.
Сучасний споживач - це зацікавлений та раціональний покупець!
Споживач бажає відчувати емоції.

Конкуренти є завжди.
В різних сегментах вони можуть бути різними:
Перше коло конкурентів - прямі конкуренти.
Друге коло конкурентів - продукти-замінники.

Маркетинговий бюджет - більше ніж просто витрати на просування!
S=f (P,E)

